Sprint

0kommentarer

Åkte ned på stan och köpte två glasburkar som jag tänkte ha torrvaror i. Det blev fint i skafferiet sen när jag gjorde iordning det. Promenerade till IKSU för att köra ett sprint pass på eftermiddagen. 
Hade druckit rätt dåligt så jag blev lite yrslig under passet, men det gick bra. Glömde dock ta med mig astma medicinen på passet så det var ingen höjdare. När jag alltid tar med mig den behöver jag aldrig ta, men när jag inte har med mig den då ska jag behöva den... 
Imorgon börjar plugget igen och det känns kul. Det ska bli kul och träffa alla andra och känna att man äntligen börjar bli klar med programmet. Jag hoppas det kommer bli kul med alla labbar vi ska ha i den första kursen. 
Det känns som om det kommer bli rätt mycket den första kursen eftersom vi ska skriva labrapporter, grupparbeten, leda labbar, redovisningar och så tenta på det. Jag hoppas också att alla håller sig friska så man inte blir inringd och man behöver jobba... 
Det är ganska nice och ha ett jobb, men man måste också komma ihåg att plugget egentigen är mitt jobb, det är det jag ska göra 40 timmar i veckan, vilket kan vara svårt att komma ihåg ibland och man prioriterar fel. 
Men jag ska göra mitt bästa och jag vet att jag måste klara den här kursen på första tentan. 
Dags att sova och tagga till imorgon, hej! 
 
 

Kommentera

Publiceras ej