Skam

0kommentarer

9/1
Började jobba 5:30 imorse och har nästan glömt bort hur skönt det är att promenera på morgonen.
Det gick ganska lätt att kliva upp kl 4, göra sig klar och sedan promenera till jobbet. 
Blev lite förvånad när någon kom in genom dörren typ 5:45, men det visade sig vara H som skulle vänta på skjuts. Det var rätt nice med lite sällskap. 
Har också kommit på hur skönt det är med rekvisitoner när man ibland bara inte orkar med kunder, så kan man istället sitta och göra en rekvisition och svara på telefonen istället. Alla har vi våra dagar när vi bara inte orkar helt enkelt. 
 
10/1
Har varit peppe på börja plugga så jag hoppas att jag har denna pepp kvar på måndag när universitetet börjar igen. Kan ju inte påstå att jag haft en sån pluggmotivation på ett tag, men nu verkar den vara på väg tillbaka och det känns väldigt bra. 
Fick en ny reka på jobbet idag, eller ja, den var egentligen inte ny utan den var inte färdig sen tidigare så jag avslutade den. 
Efter jobbet åkte jag till Ersboda och handlade lite, kom hem och gjorde ordning för morgondagens juice och smootihes. 
Var rätt rastlös när jag kom hem så jag startade säsong 3 på Skam, måste erkänna att jag sträckkollade hela säsong tre och sedan gick jag och la mig... 
Eftersom jag inte behöver kliva upp kl 4 imorgon så blev det ändå drygt 7,5 timmers sömn så helt godkänt från min sida. 

Kommentera

Publiceras ej