Klass 2 varning

0kommentarer

Det var som ett lotteri att gå till jobbet imorse. Det var inte plogat någonstans och det hade varit klass 2 varing för vädret. Kändes som ett lotteri beroende på vart man gick, på vissa ställen var det inge snö alls och på andra ställen var det väldigt djup snö. Tog mig i alla fall till jobbet och testade att gå utan ortosen så det kändes bra. 
Började jobba 5:30 och när klockan var 5:35 hade tre personer redan hunnit ringa in. Trodde först att det var störningar pga dåligt väglag och så men det var bara lite random frågor kunderna hade. 
Dagen flöt på, det var väldigt mycket störningar på trafiken och ett tag funderade Transdev till och med på att ställa in hela lokaltrafiken för att det hade varit så mycket problem med att bussarna fastnat, åkt av vägen etc. 
Det löste sig i alla fall och de behövde inte ställa in, men det var kraftiga förseningar. 
Förseningar var det nog på alla bussar. Många regionbussar hade också problem pga dåligt väglag, trafikolyckor osv. 
Blev en lång dag på jobbet, fick jobba stanna och jobba till 16, så ett 9,5 timmars pass satte väl fint en torsdag. 
Kom hem runt 17 för att min egen buss var rätt sen, men konstigt nog var jag inte så trött, men blev snabbt trött när jag varvade ner. Chillade mest när jag kom hem, kollade lite på "Suits" innan jag gick och la mig. 

Kommentera

Publiceras ej