Grönkålschips

0kommentarer

Dagen började med upprop och efter det föreläsning. Eftersom mitt kursbok inte finns att köpa längre så frågade jag M om jag kunde få låna boken, och H mötte upp mig i Lindell och lämnade över kursboken. Så schysst att M ville låna ut boken. Jag ska verkligen njuta av att jag har två svenska kurslitteraturer i denna kurs. Annars har man alltid haft engelsk kurslitteratur. 
Åkte sedan ner på stan för att jobba i tre timmar. När jag kom hem så gjorde jag grönkålschips. Kände att jag var tvungen att göra något åt grönkålen som låg i kylskåpet innan de blev för gamla. Det blev rätt gott med grönkålschipsen och det var inte så svårt heller. 
När jag var klar med chipsen så fortsatte jag med cashewnötterna. Kokade de i vatten och rostade dem sedan i ugnen, så himla gott! K älskar ju verkligen mina rostade cashewnötter så han fick en liten burk med nötter av mig, lyckligare får man leta efter den här kvällen. Ska börja med en ny rutin och alltid gå och lägga mig samma tid varje kväll, så lika bra att göra sig klar nu. Godnatt
 
Inte den bästa bilden direkt, men det ska föreställa grönkålschips. Trodde jag bränt vissa, men de bruna smakade inte bränt så tur var väl det
 

Kommentera

Publiceras ej