Fredag den 13:onde

0kommentarer

Det sägs att fredag den 13:onde är den minst otursdrabbade dagen eftersom alla förväntar sig att de ska få otur, så istället är alla extra försiktiga. 
Jobbet gick bra idag, hade lite störningar, inte alls lika mycket som igår. 
Gick förbi stan efter jobbet för att reklamera mina skor, fick tillbaka pengarna och köpte ett par svarta Levi´s jeans istället. Sjukt nöjd med dem faktiskt. 
Carlings inne på MVG är duktiga på jeans. Har alltid fått bra service när jag varit där, tummen upp för dem. 
Åkte förbi Axtorpet på vägen hem för att jag skulle hämta mitt paket som jag beställde för typ två veckor sen. Bra försenat, men den kom i alla fall fram till slut. 
Promenerade sista vägen hem och chillade en stund. Hoppade sen in i duschen för att göra mig klar och åka till T som skulle ha förfest. 
Var rätt stressad eftersom jag var lite sent ute och det blev inte bättre av att J sa att jag skulle skynda mig när jag stod och plattade min lugg. Så när jag kom hem, så såg jag att jag glömt att stänga av plattågen. Tur att jag hade hängt upp plattången och inte lagt den på golvet, för i så fall hade det nog slutat illa. 
Plattången var inte brännhet men varm nog och det är ju tur att den har begränsad så att den inte kan bli hur varm som helst. 
Det var trevligt hos T, längesen man såg dem. Vi åkte sedan vidare till Origo, det var rätt mycket folk. Stod och köade typ 20-30 minuter innan vi fick komma in. Väl inne var det massa socionomer där, vet inte om de hade haft sittning eller nåt innan men det var i alla fall Origos första kväll för året. Hade inte trott att det skulle vara så mycket folk där. 
Kul att äntligen kunna dansa och hoppa igen. Men det var ju så klart någon som klev på min vänstra fot också. Förstår inte hur folk alltid lyckas kliva på mina fötter. 
När jag och J skulle gå hem så ropade en random person på J, vi visste inte vem det var, men hon hittade visst inte hem. Det visade sig sen att hon bor inneboende hos någon/några som bor i huset brevid. 
Jag hade en trevlig kväll, imorgon väntar bodypumps release 100. Godnatt! 

Kommentera

Publiceras ej