Bodypump 100

0kommentarer

Var på Bodypumps nya release 100 idag. Tyckte att passet var rätt likt det förra så blev lite besviken faktiskt. Skönt och röra på sig efter en veckas jobb och lite småförkylning som aldrig bryter ut. 
Vi var 100 personer på passet vilket gjorde att man bara fick en uppsättning vikter, alltså 2 st av 1 kg, 2,5 kg och 5 kg. Det var rätt jobbigt när jag hade drygt 10 kg på de flesta övningarna. Kändes för lätt att ha 7 kg och 10 kg var lite för tungt på vissa övningar men nog tog man sig igenom passet ändå. Efter passet fick man en lite goodiebag och jag gick upp på gymmet för att testa och springa lite på bandet. 
Lyckades springa 3 + 2 min och det var roligt. Det kändes bra i foten så jag ska väl göra nåt schema där jag trappar upp löpningen utan att gå in för hårt nu i början. 
Pratade med syrran i telefon på väg hem och hon var ute och sprang medan vi pratade, det var längesen vi pratade typ två timmar i telefon. 
Blev en lugn kväll, hängde med L i några timmar tills hon var klar med bakningen och sen var kl runt 21:30 så jag kollade på nån serie innan jag gick och la mig. Skönt med lugn kväll måste jag medge. 
Hörs! 
 
 

Kommentera

Publiceras ej