Vecka 6

0kommentarer

Sammanfattning från veckan som varit: den här veckan var nog den första veckan jag inte jobbet på jag vet inte hur länge. Rätt skönt att kunna fokusera på plugget och det känns bra att jag börjar sätta plugget före jobbet. Det har tagit tid att lära sig, men små steg åt rätt håll.

Det mesta av veckan har väl bestått av tentaplugg. Men för att bryta mot tentaplugget så har jag pratat med mina föräldrar. Mamma fyllde år i veckan så jag har ringt och grattat henne. I och med hennes födelsedag så tappade jag också min telefon en våning ner på stentrappan i Medicinska biblioteket (Mb) och hela skrämskyddet gick sönder. Har visserligen inte tagit bort skyddet än, men jag hoppas att det bara är skyddet som är trasigt.

Tvätta gjorde jag i torsdag och när jag skulle träna på lördag morgon insåg jag att jag glömt en tvätt i maskinen… Ja, det ska väl vara en första gång på allt? Gick ner och knackade på i tvättstugan och det visade sig att någon hade lagt min tvätt i en sån där trådvagn. Jag skulle bli lite förvånad om min tvätt hade försvunnit, vem vill liksom sno träningskläder?
I samband med all tentaplugg så råkade jag ropa hej till en tjej jag inte känner. Den här tjejen var ju inte ens lik min kollega… Tjejen däremot kollade omkring sig och jag gick snabbt därifrån..

I lördags blev det tre timmars träning, kände lite som att ta igen hela veckan. Det blev två timmar spinning och ett bodypump pass. Kul med bodypump när man känner att man blir starkare, nästa gång får man lägga på lite mer vikter. Veckan avslutades med att plugga på Mb och sedan körde jag och L sprint, efter sprinten körde vi en tabata på plankan. Just det, jag kan ju inte glömma att J och J fick en liten son i onsdags. Han är så söt och jag önskar er all lycka till, ni kommer bli jättefina föräldrar!

Ha det bra så hörs vi! 

 Bjuder på en gråbild från i torsdags

 

 

Kommentera

Publiceras ej