Skärtorsdag 13 april

0kommentarer

Hade riktigt bråttom till bussen i morse. Bussen åkte 5:50 från NUS och när klockan var 5:45 var jag fortfarande hemma. Tänkte som sista slutväg att dundra ner till busstationen om jag var tvungen men som tur var tog det ”bara” två minuter att cykla till NUS så jag hann med bussen därifrån. Sov lite under färden och när jag kom dit så hade lite förändringar skett men annars var det som vanligt. Gubbarna var trevliga och dagen gick rätt snabbt. När klockan blev 13:45 ringde godset och undrade vart jag var, de sa att det var fikadags haha.

Jag hade just då kunder så jag kom lite senare till fikat.
Sade glad påsk till de och sen gick jag ner och jobbade sista timmarna innan det var dags för stängning. Bussen tillbaka till Umeå var rätt full. Aldrig varit med om att bussen varit så full, men det är säkerligen för att det är skärtorsdag och folk ska på besök hos någon.

Väl i Umeå cyklade jag till A för att låna hans gitarrfodral. Schysst att jag fick tag i ett. Tycker bara att gitarren är i vägen så den åker med till Gävle nu så får den vara där och ta plats istället. Tvättade när jag kom hem och försökte packa, men kom inte till skott och sängen lockade mer, får packa och göra resten imorgon. 

Påskpynt på jobbet ^^
 

Kommentera

Publiceras ej