Helgen

0kommentarer

I fredags hände det inte så mycket. Var och handlade och promenerade en stund, fångade lite Pokémon på vägen.
När J hade slutat så åkte vi till Strömpilen och handlade mat och alkohol till kvällen. Vi grillade hos S och sedan var vi ut till Båten. Denna gång blev det ingen matförgiftning efter grillningen, hehe
 
Igår hände det inte heller så mycket. Mådde rätt bra när jag vaknade och chillade mest hela dagen. Läste lite i "Doktor sömn" som är fortsättningen på "The Shinning". Tycker att "Doktor sömn" är bättre än "The Shinning" men har inte hunnit läsa så många sidor än, men den känns lättare att läsa.  
På kvällen cyklade vi till M och satt ute och umgicks. Korkade upp min första vinflaska idag, det gick lite trögt, men korken gick upp till slut! Rätt skönt väder för och vara ute. När de andra drog till Olearys så cyklade vi hem, jag åt lite kvällsfika, eller snarare nattfika, pratade lite med P och F innan jag gick och la mig. 
 
Idag blir det sprint på IKSU och efter det bio. Vi ska se "Now you see me 2" så jag hoppas att den är bra. Ska höra med de andra om vi ska köpa biobiljetter redan nu eller om vi ska reservera/köpa när vi ses ikväll. 
 

Kommentera

Publiceras ej