Kick-off

0kommentarer

Lättare sagt än gjort, helt plötsligt så har det gått 11 dagar sedan jag skrev något sist.. 
Plugget har börjat igen och det känns bra. Jag känner mig inte så lost på föreläsningarna och idag, äntligen, trillade polleten ned och jag förstod Fischerprojektionen! Hur lång tid har det inte tagit att lära sig den liksom!? 
Men skam den som ger sig som det heter. 
Hade föreläsning på förmiddagen och pluggat ca tre timmar till efter det. 
Ska iväg på årets första EPP snart, det blir nog roligt med "på spåret" quiz som Uniaden anordnat. 
 
Under veckan som gått så har jag väl mest pluggat. Det var kris på jobbet så jag hoppade in och jobbade lite och igår var det kick-off med Clockwork. Det är kul att de uppskattar att jag jobbar, igår sa en jag var stödpelaren, det känns ju bra att de säger sånt, men å andra sidan vill man ju inte ha så mycket press nu när jag börjat plugga igen. Men så länge det går ihop så är jag nöjd! Jag fick min sena julklapp och vi blev bjudna på mat och bowling. Kul och se andra konsulter som jobbar hos dem också. 
Det var väl si så där tre år sen jag bowlade sist, men huvudsaken är ju att man inte kommer sist, haha. Sen att jag hamnade med två andra som var relativt duktiga är väl som det är. Men jag är rätt nöjd över min insats, det är faktiskt svårt att bowla utan en helt normal framfot, men det hindrar väl inte en från att ha roligt.
Jag hoppas verkligen att den blir bra snart! Känns som om jag tänkt "snart" hur länge som helst nu... 
 
Ha en fortsatt trevlig fredag! 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej