Solnedgång

0kommentarer

Nu ska jag försöka bli bättre på det här med och skriva. 
 
Haft en rätt bra start på året. När jag skulle åka hem från Stockholm i fredags så träffade jag på P och T. Kul och se T, det var längesen. Det visade sig att vi skulle ta samma tåg till Gävle. Hann precis med bussen hem också så det var skönt att inte behöva stå ute i kylan och vänta. 
 
Igår blev det inte så mycket gjort, var till gymmet och cyklade en timme och sen så körde jag mage. 
Väl hemma kollade jag på JVM och mitt i allt fick jag skjutsa mamma till tågstationen för att hon hade kollat fel på tidtabellen. Hon hade tre minuter på sig att gå från tågstationen till tåget, men hon hann i alla fall. Det var skönt att få vara själv. När jag kom hem igen fortsatte jag kolla på JVM, lagade lite middag och kollade på "sport årskrönikan" på SVT2. Gick och la mig tidigare än i fredags men vaknade upp desto senare. Det var längesen jag vaknade 12:45, om det ens någonsin har hänt. Sov nästan 11h.
 
Klev upp, gjorde mig i ordning och åkte till gymmet. Det var inte så mycket folk på gymmet, första 45 min var det tomt. Idag blev det 30 min cykling och 30 min promenad. Kan inte gå så snabbt men då får man öka lutningen istället. Körde överkropp efter det. Det kändes bra. Det är så kul och gymma när man kan öka i vikt när man blir starkare. 
Mötte mamma på bussen hem och väl hemma skulle jag göra middag, men det resulterade i att jag kläckte ett ruttet ägg mitt i allt så jag slängde allihop och var så less. Slutade med en annan middag istället. 
Syrran kom hem och har umgåtts lite med henne. Kollat på film och snackat lite. 
 
Solnedgång från gymmet. Mobilkamera gör inte utsikten rättvis. 
 
Fortsätt trevlig kväll! 

Kommentera

Publiceras ej