Lördag

0kommentarer

Hade en skön sovmorgon tills traktorn kom och mamma började skotta snö.
Lyckades somna om när allt ljud slutade och istället tycket jag att jag klev upp sent istället. 
Åt lite frukost innan jag for till gymmet, tog en promenad på ca 60 minuter, men nu på kvällen har jag ont. Körde överkropp efter promenaden. Kunde inte gå så fort, men kompensesrade med 5% lutning istället. När jag var på gymmet hörde jag någon typ ropa, och det visade sig vara min kollega. Vi pratade en stund och sen övergick jag till träningen igen. När jag var klar pratade vi lite till och sen bytte jag om för att ta mig till bussen. 
Xtrafiks appen är så bra när man kan se vart bussen är så man slipper stå ute i kylan när bussen är sen, vilket den ofta är nu på vintern. Man slipper ju verkligen att stressa! 
Åt middag när jag kom hem och nu tittar jag på "Abduction" som går på tv. 
 
Vintern är nog inte så dum ändå 
 
Hittade en uggla bland träden när jag tränade 
 
Ha en fortsatt trevlig kväll och helg! 

Kommentera

Publiceras ej