6 januari

0kommentarer

Idag var en skön dag. Hade sovmorgon och vaknade halv tolv. Det var så skönt att få sova ut. Kände att jag behövde det. Klockan 15 skulle jag fika med C och F, det var trevligt att träffa dem. C har jag inte träffat sen sommaren och det var närmare ett år sen jag träffade F. Får hoppas att det inte blir lika långt till nästa, men det blir ju svårt när inte alla är på samma plats jämt och jag vet knappast när jag själv åker till Gävle nästa gång. 
Tränade efter fikat och bussen var ca 10 min sen och det blir så kallt av att stå och vänta på bussen, men nog kom bussen till slut. Det blev lite segt när det tog tid att ta sig till gymmet, men väl på gymmet så blev det 60 min cykling och mage. Imorgon tror jag det blir vilodag, känner att mina ben är trötta efter ca fem dagars 60 min cykling i rad. Slappade när jag kom hem och tog ett varmt bad och tvättade håret. 
Började googla på om det var farligt att gå och lägga sig med blött hår eftersom jag inte orkade föna det. 
Farligt och farligt är det inte, håret mår inte bra av att man gnuggar blött hår mot kudden eftersom håret är extra känsligt så jag la mig på mage och gick och la mig. Dessutom går jag sällan och lägger mig med blött hår annars så jag kände, en gång mer eller mindre gör väl inte så mycket. 
Imorgon ska man upp tidigt och åka och jobba.
 
Ha en trevlig kväll! 
 
Fikat resulterade i en spicy chai latte 

Kommentera

Publiceras ej