Måndag

0kommentarer

Det var riktigt segt att kliva upp idag. Sov till och med 30 min mer än vad jag skulle vilket resulterade i att jag höll på att missa bussen till fysioterapeuten. 
Det blev en omgång med stötvågor och laser denna gång igen och en sista gång på fredag efter tentan. 


Åkte till universitetet och pluggade efteråt och runt 15 åkte jag ner till busstation för att jobba. Bussen havererade så alls fick kliva av, tur att det inte var så långt kvar. Det var kris på personal så fick hoppa in och jobba. 
Gick bra på jobbet och tog emot 10 samtal medan jag hade 46 obesvarade samtal.. Det är ganska roligt när man kan se hur många samtal som kommit in, hur många jag svarat och hur många som jag kopplat vidare. 


Tog bussen till Axtorpet och hämtade ut min gåva från Mannerströms gåvokort och traskade hem. Paketet var inte så stort men rätt tugnt så efter en km så kändes pakett dubbelt så tungt med statisk hållning. 

Blev ett knivblock från Leif Mannerström. 

Ställer mig och lagar mat och då kommer K och ska laga, komiskt nog så lagar vi nästan likadan rätt. Det märktes att vi båda var trötta då ingen av oss pratade så mycket. 
A städade köket innan han lämnade över det till nästa person medan jag och K satt och åt. 
Nu ska jag diska och sen göra mig klar för den efterlängtade sängen! 

Kommentera

Publiceras ej