Helgen v.4

0kommentarer

Lördag
Igår blev det en effektiv dag. Vaknade runt 8.30 och började hänga upp mina kläder och städa, sedan blev det frukost och tog mig till IKSU på Cardio training med N. Jobbigt pass måste jag säga men roligt ändå. Runt 15 gick jag till Lindelhallen och mötte upp N och vi satt och pluggade fram till 19.30 då vi gick till ICA och handlade lite innan vi traskade vidare till mig. Hos mig blev det pizza och när pizzan var i ugnen så passade vi på att baka muffins med blåbär och center, de blev riktigt bra faktiskt. 






Vi tittade på "Love and other drugs" som gick på tv och förundrades om hur filmen kunde vara tillåten från 7 år. 
N lånade min cykel när hon skulle hem, den står ju bara där och hennes har punka så då kunde hon få låna den så den kommer till användning. 


Söndag
Vaknade upp runt 8 och somnade om, vaknade igen runt 9 och somnade halvt om. Vaknade tredje gången av att solen lös i mina ögon och trodde klockan var runt 11 men det visade sig att klockan var 9.30 så då kändes det lugnt så jag inte trodde att jag sovit bort hela morgonen. Tittade på Nyhetsmorgon och åt sedan frukost för att ta en promenad till Strömpilen med M. Det var så skönt och mysigt att promenera och jag mådde så bra när solen bländade! Mer D-vitamin till folket! 

Älven. 

M testar hållbarheten på isen. 

Solen och dimman smälter ihop  

Kontrasten från solen till andra sidan. 

Åt mellanmål när jag kom hem och sedan tittade jag på tv och somnade en stund.. Skulle plugga men kom inte att ta tag i det så istället kollade jag på Sveriges Mästerkock från i onsdags och finalen på "det största äventyret". Middagen närmande sig och när jag gick ut till köket så stod K och lagade mat så matsällskap fick jag när jag skulle äta. L kom ut och letade efter lim men det var det ingen som hade, bara en liten kuriosa så där. 
Nu är det dags att sova, god natt! 

Kommentera

Publiceras ej