Extra möte

0kommentarer

Jorå, satte... 
Nä men idag har det inte varit någon bra plugg dag heller. Jag har i alla fall annat nödvändigt gjort, så som ändrat min CSN ansökan och betalat räkningar. Läst igenom enkät protokollet till programrådet och varit på extra möte med programrådet där vi gick igenom enkäten för E-lärning. Mötet höll på längre än förväntat och sedan hämtade jag några kompendie från min lärare. 
Gick hem och lastade av min ryggsäck runt 17 och gick sedan till universitetet och mötte upp N, vi tog sällskap till Ålidhem och handlade mat. 
När jag kom hem så hade min granne korridorsfest. Han och faddrarna och deras nollor skulle förfesta innan de drog ut. 
Problemet var bara att jag hade tänkt laga tacos när jag kom hem runt 19 men då hade redan festeriet börjat och köket var ockuperat. Mina två andra grannar satt också i köket och var sociala. Ks vin var dock mycket godare än vinet vi jäste. Den här smakade lite äpple. Kom på att jag skulle fråga K om han ville ha tillbaka sina hemnycklar som jag låste hans dörr med förra veckan då han hade glömt när han fick bråttom till tåget och bad mig låsa hans dörr. Klart man ställer upp! 
Runt 20 gick de till allrummet och då passade jag på att laga min tacos. Det blev rätt gott med den där explosion chili taco mixen, kan dock inte påstå att den var så stark fast jag hade hot sås till också. 
Kollade lite på tv när jag åt och passade på att diska när de hade gått ut och nu har klockan tickat iväg igen. 
Dags att sova, imorgon väntar mys dag! 

God natt allesammans. 

Kommentera

Publiceras ej