Sovmorgon

1kommentarer

Idag hade jag sovmorgon. Vaknade runt 7 men var fortfarande trött så jag låg och drog mig till typ kvart i åtta innan jag klev upp och gick till IKSU. På väg till IKSU känner jag hur någon närmar sig och tittar på mig så när jag vänder mig och tittar så går M bredvid mig, haha snacka om att jag blev förvånad. 
Var klar med gymmandet strax efter 10, gick hem och duschade och när klockan blev strax innan halv tolv så gick jag till jobbet. Trodde jag skulle bli sen men kom gick på ganska fort så jag var ändå på jobbet nästan 10 min innan jag började. 
Det var inte så mycket folk, kom strömmar med folk så stundvis så vad det mycket folk medan det inte vara några kunder alla vissa stunder. 
Hade tänkt handla lite på stan innan jobbet men det gjorde jag inte så jag fick göra det efter jobbet istället. Jag hann i alla fall göra det innan jag tog mig hemåt, åt lite mellanmål och bytte om, sen tog jag bussen ner på stan gick till Allstar där mina kollegor väntade. 
Det var trevligt med middagen, fick träffa några kollegor som jag inte träffat förr, de jobbar i Lycksele och Skellefteå annars men är i Umeå nu när vi har "Reseinfodagar" idag och imorgon. 
Kollade på alla bidragen till Melodifestivalen innan vi gick från Allstar. Stannade till på Ica och handlade lite innan jag fortsatte hemåt. Nu ska jag strax sova så man orkar kliva upp imorgon bitti! 

Godnatt allesammans. 

Chicken thai på Allstar, försökte välja det alternativ som passade bäst till kostschemat! 

1 kommentarer

rememberthiis.blogg.se

21 Feb 2015 22:29

gott det där såg ut :)

Kommentera

Publiceras ej