Regelbundet skrivandet?

0kommentarer

Godmorgon!
Hm, ja jag var ju rätt duktig på att uppdatera bloggen ganska ofta för typ tre veckor sen.. 
Vad har hänt sen sist då? Jag har klarat två tentor av två det här året vilket är väldigt skönt. Den kommande tentan som är imorgon kommer nog bryta den fina kedjan... 
Det har varit kaos på jobbet så jag har jobbat en del också, men jag tycker det är rätt trevligt att jobba så jag gör det hellre än att plugga faktiskt. Jag sitter ju faktiskt på jobbet just nu, började för ca 30 min sen och slutar 9 och då får man väl ta tag i plugget, sista pluggdagen innan tentan. 
Jag har också varit ner till Gävle och firat mamma som fyllde år för 10 dagar sen och ska snart ner igen då jag ska till tandläkaren och åka till Mora. 
American Sniper såg jag på bio med några kursare, den var rätt bra, visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig men helt klart sevärd. 
Äh, nu orkar jag inte skriva något mer, ska läsa tidningen eller nåt för att fördriva tiden. 
 
Ha en trevlig dag! 
 
Rätt öde på väg till jobbet. 

Hej hej du jätte sköna sol!
 

Kommentera

Publiceras ej