HLR

0kommentarer

Idag blev det 3,5 timme HLR med jobbet. Lite repetion är ju aldrig fel. Fick ett intyg efter utbildningen från Civilförsvarsförbundet eftersom det var dem som höll i det. 
Det tog ca 45 min att gå till Umestan, det var inte så svårt att hitta ändå, kände igen stället då jag hade sprungit förbi där förr i höstas. 
Blev lunch på Restaurang Umestan där det serverades fläskfile, panerad fisk, potatis, sallad och bröd. Det smakade helt okej. 
Gick till stan efter utbildningen och funderade på om jag skulle gå eller ta bussen hem, men beslöt mig för att ta bussen då foten gjorde lite ont. 
Har fått en tid hos röntgen om ca två veckor så vi får väl se vad det visar. 
Satte mig och läste när jag kom hem och det var så skönt, det var längesen man hade tid att sitta och läsa en bok i två timmar, riktigt mysigt. 
Fixade skinkstek till veckan som blev helt okej, nån grad för mycket men det funkar det med.Åt skaldjurssallad till middag och hade tänkt göra glass på kvällen, men jag var för seg för att hälla i så då hann det frysa på sidorna så att "spateln" inte kunde snurra så det blev ingen glass.
Haft en bra dag och helg och hoppas ni också har haft det. 
 
Här hade vi våran utbildning, fin insida med bland annat högt tak. Fick veta att de bland annat brukar ha bröllop och sånt här i Umestan. 

Kommentera

Publiceras ej