En månad kvar..!

0kommentarer

Om en månad fyller jag 25 år, ångesten kryper sig på om vartannat. 
Ringde Citymottagningen imorse för att avboka min tid jag hade idag, men när de ringde upp så hakade min telefon upp sig så jag inte kunde svara. När jag sedan startade om telefonen två gånger så hade jag ingen mottagning, då var man lagom less. Så jag åkte ner till Citymottagningen ändå och avbokade tiden, talade också om att jag hade försökt ringa i fredags också men då fanns det inga lediga tider. 
Efter det så velade jag ett tag om jag skulle åka till IKSU plus eller sport. Men visste att jag skulle behöva stressa om jag skulle till sport så det slutade med att jag åkte till plus och körde indoor walking och mage innan jag tog mig hemåt. Det var ganska litet på plus men det såg ut som om deras Indoor walking sal var större. De hade heller ingen magmaskin så den övningen hoppade jag över. 
Tog mig förbi Axtorpet och hämtade ut mitt regnskydd till ryggsäcken på vägen hem. När jag kom hem så tittade jag på lite flygbiljetter, måste ju köpa flygbiljetten snart! 
Nä nu ska jag göra något annat, kanske ska sova snart, ska upp och jobba imorgon! 
Godnatt och fortsatt trevlig kväll allesammans. 
 
Damernas omklädningsrum på IKSU plus. 

Kommentera

Publiceras ej