Milen under timmen

0kommentarer

Efter fem timmars sömn från gårdagen, eller ska man säga imorse? 
I vilket fall så kollade jag ut, det regnade, och då blev jag ännu mindre pepp på att dra ut, men sen när jag väl kom ut, så slutade det att regna och solen tittade till och med fram så det var jag ändå glad att jag hade tagit mig i kragen och tagit mig ut. Senare på eftermiddagen så började det regna igen och det var rätt disigt och grått ute så då kände jag mig ännu mer självbelåten att jag redan varit ute och sprunigt. Det gick bra att springa idag och jag har löptränat i 12 veckor i sträck nu, diciplinen har varit bra dessa veckor och nu är det "bara" fem veckor kvar och hoppet om milen under timmen kanske inte är så långt borta längre. 
Mycket kommer nog bero på vädret när loppet är för är det minus grader pallar inte luftrören. Idag var det ändå 3 plus grader ute så helt okej löpväder. 
 
 
Idag körde jag en telefon dag. L ringde igår men jag hade inte tid och svara så jag ringde upp idag, det visade sig att hon var på besök i Gävle och pratade en snabbis för hon skulle iväg. Sen passade jag på att ringa mamma, pappa och syrran också men det jag egentligen skulle säga till min syrra glömde jag bort eftersom hon verkade så upptagen så jag får väl ringde henne igen nån dag och säga det jag egentligen skulle säga till henne.
Lillebrorsan sms:ade jag för nån dag sen så då kände jag att jag inte behövde ringa honom idag. 
Nu ska jag fortätta och kolla på hypnotisören, boken har jag läst för säkert tre år sen men har inte hunnit med och kolla på filmen ännu. 
Hejsvejs och god natt alla läsare! 

Kommentera

Publiceras ej