Resultatet av läkemedelsberäkningarna

0kommentarer

Idag var det riktigt trögt att komma igång med plugget. Jag var visserlligen på MB ca 9-18 men jag kan ju inte påstå att alla timmar var effektiva. 
På eftermiddag fick vi reda på att läkemedelsberäkningstentan var rättad och jag blev godkänd, 100 % på en tenta är nog första och sista gången. 
Jag har länge undrat hur mycket min ryggsäck som jag bär på varje dag väger, nu har jag vägt den och hör och hämpna, 10,5 kg! Jag visste att den vägde mycket, men inte så mycket..
 
 
Det har blivit lite tv tittande, ordnat upp och rensat mina papper till alla kurser och pluggat lite. 
Snart blir det nog läggdags, jag börjar bli trött, imorgon är det ännu mer plugg som gäller. 
Det gäller att hålla i nu, sex veckor kvar! 

Kommentera

Publiceras ej