Mys middag

0kommentarer

Började morgonen med att vakna upp tre gånger för att sedan somna om igen, till slut gav jag upp och klev upp 7.30 
Tvättade 9-11 och sen gick jag till MB för att plugga. Befann mig på MB fram till stängning, kl 16 och promenerade hem. 
Åt lite mellis när jag kom hem innan jag tog cykeln och skidorna till E som hjälpte mig att ta bort klistret och lägga på parafin inför sommaren innan nästa säsong startar. 
 
Gör som Umeborna och cyklar med skidorna.. 
 
M kom sedan över och vi lagade middag, gjorde en drink, bakade bröd och på det en citron kladdkaka. Citron kladdkakan var överraskande god, kanske en aningen för söt. 
Efter det så spelade vi "med vilda gester" och det var rätt roligt, alla vann en varsin gång så det blev rättvist. Vi pratade lite innan vi begav oss hemåt si så där runt 00.20 
Nu är det läggdags för mig, godnatt och tack för en trevlig kväll!  

Kommentera

Publiceras ej