Läkemedelsberäknings tentan

0kommentarer

Jag cyklade till stan för att ta ett faste prov på hälsocentralen imorse, nu är det inte långt kvar tills frikort är nära. För mycket besök hos hälsocentralen/sjukgymnasten de senaste sex månaderna att man snart är uppe i frikorts nivå... Handlade lite innan jag cyklade hem igen och åt en rätt sen frukost. Jag skippade lunchen och tog mig till universitet för att skriva läkemedelsberäknings tentan. 
Jag är rätt säker på att jag klarade mig och jag kan faktiskt med säkerthet säga att det faktiskt gick ganska bra. 
Man måste ha alla rätt på tentan så jag hoppas att jag satte den. 
Efter tentan gick jag och N till MB och pluggade, jag satte och gjorde en gammal tenta och svarade på frågorna så gott jag kunde, de jag inte kunde tog jag reda på och jag gick inte förens jag var klar, idag fungerade diciplinen ganska bra. Jag kom hem strax innan 20:45 och åt lite kvällsfika innan jag gick och la mig. 
N gick runt 18 och ungefär 30 minuter senare kom P, han var inte alls så pepp på att plugga så han stannade en timme innan han också for igen. Hans tanke var ju bra i alla fall, att ta sig till MB för att studera men en timme är ju bättre än ingen timme alls. 
Kikade på "Welcome to Sweden" och "Kalla fakta" det finns då folk till allt. Människohandel via Au Pair jobb, det verkar aldrig finnas någon gräns...
Helt okej plugg dag ändå måste jag säga, känner mig nöjd med det jag gjort. Dags att sova! 

Kommentera

Publiceras ej