HLR

0kommentarer

Idag hade vi HLR kl 8, det var tidigt, den där halv timmen när man börjar 8:30 är visst mycket på morgonen... 
Det gick bra med hjärt-lungräddningen och inget har förändrats sen jag gick HLR sist, för typ två år sedan. 
Efter HLR gick vi till MB och jag forsatte där jag slutade igår med mina läkemedelsberäkningar. 
Jag gjorde resterande fem delar och sen räknade jag om alla som jag hade ringat in en eller flera gånger tills jag förstod dem och kunde känna mig nöjd när jag gick från MB efter ca 10 timmar... 
När jag kom hem blev det middag och sen lite tv tittande innan det var dags att bädda ner sig. 
Imorgon ska jag ta ett fasteprov på hälsocentralen, jag hoppas det ser bra ut, men innerst inne vet jag att det inte gör det... Annars lär kem labets apparat vara trasig... 

Kommentera

Publiceras ej