Case redovisning

0kommentarer

Dagens bestod av case, det var en rätt värdelös "redovisning/diskussion" med tanke på hur mycket tid man har lagt på de sju casen vi fick till den här kursen. 
Visserligen har man lärt sig en del, men upplägget på diskussionen var inte det bästa. Vi var fyra case grupper som sedan blandades om i fyra nya grupper (2-3 pers från vardera grupp) och lärarna var inte ens där och lyssnade. 
Det var nån grupp som var klar redan efter en timme, man kan ju undra hur snabb de var... 
Det blev självstudier efter diskussionen och jag tog mig till MB för att plugga. Läkemedelsberäkningar stå på schemat och jag ska göra om alla tio delar på två dagar för att gå igenom alla uppgifter och sedan gå igenom jag tyckte var extra svåra och krånliga så jag kan spika läkemedelsberäkning tenta på onsdag, det vore skönt att få en del avklarad. 
Gjorde de fem första delarna idag och sen for jag hem och åt, resten av kvällen blev det rätt lugnt, men jag kan väl erkänna att jag kanske borde ha studerat lite till. 

Kommentera

Publiceras ej