24 maj

0kommentarer

Tentan gick nog inte vägen denna gång, men det är som det är. Jag får ta nya tag i sommar och ladda inför omtentan i augusti och jag hoppas och vill tro att det är den enda omtentan i augusti! Jag vet i alla fall att jag inte kommer vara ensam som skriver den, för av ca 45 kursare så var det 32 som skulle skriva omtenta, men vi kanske var typ 15 personer som skrev idag. 
Det här året har inte varit kul (i plugg världen), plugget har inte gått bra, men det bästa? Jag har inte gett upp och jag har lärt känna mina kursare bättre.Jag ger inte upp, jag fortsätter tills jag mår målet även om det kanske betyder att jag måste gå om ett år. 
 
Jag åkte till Gävle efter tentan, mina gamla bluetooth hörlurar fick duga, även om de glappar. Hoppas att mina andra som är knappt två månader gamla kommer tillbaka och den som tog de på IKSU lämnar in dem... 
När jag kom till Gävle igår så var det kvavt och varmt, trodde inte att det skulle vara så varmt även om jag visste att det skulle vara varmt. Det kändes bokstavligen som utomlandsvärme, det var så kvavt att mina luftrör reagerade och nästan behövde ta min astma medcin, höll dock ut då jag bara skulle till bussen och det tar typ 6-7 minuter att gå. 
Hälsade lite snabbt på mamma när jag kom hem, hon var beredd att gå och lägga sig och jag tittade på tv och åt lite innan jag också gick och la mig. 
 
 

Kommentera

Publiceras ej