2 maj

0kommentarer

Just när man håller på att vakna och hinner tänka "vad är klockan?" då ringer klockan som på beställning... 
Klev upp strax innan 7 idag och drog min morgon rutin. Gick till MB och studerade från 9 och sitter fortfarande kvar ännu, men ska strax gå då de kommer ropa ut att de stänger om 15 minuter. 
M kom förbi runt 12 och åt lunch med mig, sen så kollade vi igenom våra case lite. H satt redan här när vi kom tillbaka från lunch och jag trodde inte att han skulle sitta här så första tanken var "vem sitter där?" sen såg jag ju vem det var. 
För övrigt så har det väl gått ganska bra att studera idag. Har gått igenom fem case idag och har två kvar. Det tar lite tid att gå igenom de på grund av att jag ibland lär höra av mig till personen som skrivit det och då tar det tid att vänta tills personen att svara också. 
Hann också med att skriva ner mina anteckningar från lungsjukdom föreläsningen i handouten, när jag hade gått igenom si så där 40 sidor börjar jag ledsna, men det var ju lika bra att göra klart det så man bara kan plugga till det sen.
Jag fick ner till tvättstugan för att kolla om någon hade tagit in strykbrädan och det hade någon gjort, det var snällt! Annars hade jag väl fått göra det imorgon morgon, då ska jag inte missa min tvättid i alla fall. Ikväll blir det nog lugnt, blir väl lite tv, serie eller nån film. Lär ju kunna ta mig upp imorgon också så jag inte missar tvättiden. 
Nu ska jag packa ihop mina grejer och ta mig hemåt, fortsatt trevlig kväll! 

Kommentera

Publiceras ej