Födelsedags firande nr 2

0kommentarer

 
Det blev en sväng till IKSU och körde indoor walking kl 7.10 imorse. Det var riktigt skönt. Gillade dock inte ledaren så mycket, hon kan inte ha kört hårt, hon var knappt andfådd... 
Det blev frukost och dusch när jag kom hem innan jag gick till Universitetet. 
Det blev en föreläsning om transkriptionen och en box redovisning. 
Efter lunch var jag till studieverkstan för att prata lite studieteknik och sånt. Blev plugg med J från 14-20. 
När jag kom hem hittade jag K i köket som hade kakan i ugnen. Det blev en jordnötssmörs/chokladkaka, den var riktigt god! 
Vi firade både mig som fyllde år i söndags och K som fyller år idag så det var riktigt trevligt. 
M kom senare och fikade med oss och sedan kom även J som tog en bit. Det blev en mycket trevlig avslutning på kvällen. 
Nu ska jag göra mig klar för att sova, godnatt! 
 
 

Kommentera

Publiceras ej