Jordgubbe

0kommentarer

Tog sovmorgon idag och när
jag klev upp dammsög jag här hemma, jag hade ju lovat mamma i lördags. 
Jag har aldrig gillat att dammsuga och kommer nog aldrig att tycka att det är kul. Dammsugaren fastnar överallt och sladden är ivägen! 
Det blev i alla fall fint efteråt, tur är väl det. 
Tog bussen till jobbet idag, kändes lite snopet att det nästan slutade spöregna när jag satt på bussen, fick nästan lite dåligt samvete för att jag "latade" mig med att ta bussen istället för cykeln... 
På jobbet blev jag inre irriterad på en dam som inte gjorde något, hon gjorde allt annat än att packa påsarna till centrifugen och sen gjorde hon fel med Lundafrysen så då kom mitt elaka jag fram och tänkte "rätt åt henne"... 
Körde ett spinning pass och ett core pass på måbättre efter jobbet, det gick rätt bra. Träffade dock på en tjej som gick i min parallel klass i gymnasiet som gav mig onda ögat och samtidigt kollade in mig, hon hade i alla fall gått upp väldigt mycket i vikt sen jag såg henne sist och det var säkert flera år sen, ja jag vet, kanske en onödig kommentar men den som inte tål vad jag skriver behöver heller inte läsa. 
När jag kom hem så låg en jordgubbe på bordet, försts tanken som slog mig var att mamma hade varit ute i trädgården och kollat till jordgubbarna och snäll som hon är så sparade hon en gubbe till mig! Nu ska jag duscha och sova, godnatt! 
 
 

Kommentera

Publiceras ej