Den där känslan...

0kommentarer

Ni vet den där besvikna känslan man kan få om man inte klarar en tenta? 
Den känslan har jag inte kvar längre... Känns som om jag vant mig... 
Jag visste att jag inte var redo när jag skrev tentan, men jag hade i alla fall hoppats på bättre resultat än sist för att visa att man är på rätt väg, men så var det inte. Jag gick baklänges, inte första men man kan ju hoppas att det är den sista, men det vet man ju aldrig. Men jag är absolut inte bitter, bara att fortsätta plugga tills man klarar sig! 
 
Jag klarade i alla fall min fysiologi tenta, hade mindre än 3 poäng till VG så lite besviken på det, men jag är i alla fall glad att jag klarade tentan. 
 
Ikväll väntar Vår ruset och jag är faktiskt rätt pepp, jag hoppas såklart att slå förra årets tid, men jag har inte sprungit så mycket som jag önskat och den här banan har jag inte heller sprungit så vi får se hur det går. 
Nu ska jag packa räven och byta om och sen ta mig till Nolia. 
 
PS. Ingen hyra denna månad ska betalas och så har skatte pengarna rullat in, det är en bra dag trots allt! DS.

Kommentera

Publiceras ej