Tankeställare...

0kommentarer

Jag och hen skulle ta en promenad i fredags, och det var hen som gav förslaget. När jag senare frågar vart vi ska ses får jag inget svar och inte heller när jag skrev nån dag senare. 
Inatt eller snarare nyss så drömde jag om hen och i drömmen trodde hen att jag eller snarare hen ville nåt annat. Jag vet inte hur drömmen slutade eftersom det var en sån dröm jag liksom vaknade ur. Nu undrar jag om det verkligen är så att hen tänker så och därför är dissig? Jag vill fråga hen vad som står på men jag vet inte riktigt hur... 
Men om hen tänkte så som i drömmen borde ju inte hen ha bjudit med mig på midsommar (som sedan visade att det inte blev något ändå...) 
Det är omöjligt att somna om och lite onödigt, ligger under täcket och tankarna bara snurrar... Hoppas de försvinner när jag är på jobbet, eller om det är så att mitt undermedvetna vill att jag ska ta tag i det här eller bara strunta i det... Bla, bla, bla... 

Kommentera

Publiceras ej