Hundraåringen

0kommentarer

Tog tag i att städa mitt rum idag, det behövdes måste jag erkänna. 
Åt lite frukost efter det och sen tog jag frsm violinen och stämde den, drog inte sönder nåt i alla fall! 
Det verkar dessvärre vara fel på min stämapparat, A strängen låter för lågt och då låter det bara konstigt. 
Efter det blev det lunch och en tupplur på det. 
Runt 15 hade jag egentligen tänkt att åka ner på stan men istället hjälptes jag och mamma åt att göra rent balkongen på utsidan. De ska ju sätta igång och måla strax, preliminärt nästa vecka så lika bra och ha det gjort. 
 
 
Tog sedan en promenad med P efteråt, blev ca 6,2 km. Träningsvärken från gårdagens träning känns, hoppas det känns bättre så att jag kan träna imorgon. 
På kvällen blev det "hundraåringen som klev ut genom fönsteret och försvann". Hade tänkt att filmen skulle vara bättre så jag tycker filmen är så där. 
Nu ska jag strax ta mig upp på övervåningen, godnatt! 

Kommentera

Publiceras ej