Seg segare segast

0kommentarer

Idag var en riktigt seg dag. Kände mig inte stressad imorse fast jag var lite sen, benen kändes trötta när jag cyklade till jobbet och tog det lite för lugnt. 
Efter gårdagens otajming med att lyckas cykla hem just när det började spöregna och regnet slutade så klart när jag väl kom hem. Mina skor var så blöta, att de fortfarande var fuktiga i morse så jag fick ta ett par andra skor istället. 
Idag blev det två trombicar jämfört med gårdagens nio stycken. Blev klar med
båda innan fika och sedan städade jag och L tappen, där var i klar innan 11 och sen gick jag ner till "mitt" rum och pluggade lite. 
Runt 12 gick jag på friskvårdstimme och nu är jag inne på min andra vecka på mitt löp program och det gick rätt bra. Det är dock svår att hålla pulsen där den ska vara om man ska varva jogg med pw emellan åt. 
Efter friskvårdstimmen blev det lunch, sen gick jag ned till köket och hämtade smörgåsar och juice till kvällens tappning.
Gick ner och pluggade till strax efter 15 och gick sedan och fikade, kunde inte sitta mer än 10 min  så då gick jag in till tappen och fick hålla koll på en givare. När givaren var klar fick jag strippa påsen och skriva tid och vagga, kände mig lite som ett barn, haha. Innan givaren gick fick jag plåstra om och sen fick givaren fika. 
När det slutade regna så passade jag på att cykla hem, vill ju inte göra om gårdagens repris. 
I kulverten på väg till omklädningsrummet så såg jag den här, kunde inte låta bli att ta en bild...
 
 
Nu ska jag göra mig klar för att för en gångs skull lägga mig tidigt, om jag inte lyckas fastna i bokens värld igen! Godnatt. 

Kommentera

Publiceras ej