Ugnsbakad lax

0kommentarer

Blev gym på förmiddagen och föreläsning på eftermiddagen. 
Händerna kändes rätt skör efter gymmet då jag fått blåsor på båda händerna, förhoppningsvis försvinner de till imorgon så jag kan fortsätta fitness fighten, alternativt att inte köra rodd som "mellanspel". 
När jag var på gymmet ville inte mitt pulsband sammarbeta, bytte batteri igår då klockan meddelade att det var dåligt batteri i pulssensorn vilket jag gjorde. Idag funkade inte bandet. Hoppas den ger med sig snart. 
Jag blev sjukt irrterad att pulsbandet inte fungerade, det är liksom nåt som ska fungera utan att krångla! 
 
 
Efter föreläsningen på eftermiddagen blev det plugg, två dagar kvar till tentan nu. Gäller att plugga så mycket man hinner innan dagen är här... 
Några kursare skulle träffas på Universum ikväll och skriva tentorna som vi har fått ut, men jag kände att jag inte hann ta mig dit när de skulle ses så det blev självstudier hela kvällen. Som paus blev det ugnsbakad lax till middag. 
 
 
För övrigt har det varit en ganska bra dag med fint väder här i Umeå, mer D-vitamin åt folket! 
 

Kommentera

Publiceras ej