The Hunger Games:Catching Fire

0kommentarer

Vaknade rätt sent idag, strax innan 11 var klockan och skulle möta L runt 12 för att promenera till biblioteket. 
Blev en halv timmes försening, men det var rätt lugnt. Det var inte så kallt ute så promenaden var skön. 
Vi pluggade väl si så där två och en halv timme innan hon skulle möta upp J och jag skulle iväg och träna. 
Träningen gick bra, bara 28 dagar kvar... 
Efter träningen tog jag bussen till J och A, de bjöd på middag och eftersom de själva gjorde fitness fighten i somras så anpassade de maten efter det, snällt av dem! 
Efter middagen var det bio som gällde. The Hunger Games: Catching Fire stod på tur. 
Jag tyckte att filmen var lite utdragen, jag hade nog förväntat mig mer av filmen, får hoppas på att tredje filmen är bättre.
Eftersom J och A bjöd på mat bjöd jag på popcornoch läsk, dock åt inte jag popcorn. Jag fick nöja mig med min Loka som smakade så där, enbart jordgubb hade nog smakat bättre än kombinationen jordgubb och ananas. 
 
 
När bion var slut så skjutsade de hem mig och när jag skulle stänga bagageluckan så lyckas jag slå i handen i en jäkla smäll så när jag kom hem så hade handen svullnat upp ganska snabbt och det gjorde fruktansvärt ont, domningar och stickningar kom vartannat så det gjorde inte saken bättre. Alvedonen som jag tog hjälpte inte så mycket heller så det var väl bara att bita i det sura äpplet och gå och lägga sig och hoppas på att handen blir bättre till imorgon så man kan fortsätta träningen... 
 
 

Kommentera

Publiceras ej