Snö?

0kommentarer

Idag var det sista föreläsningen om matspjälkningen sen är det bara att fortsätta kötta på och lagra informationen tills tentan kommer, en vecka kvar till dess. 
Föreläsningen var på förmiddagen så jag var till gymmet efter lunch. När jag kom ut från IKSU var det snö på backen, kanske är snön äntligen här för att stanna? Blev en stadig cykeltur utan vurpa hem i alla fall. 
 
 
När jag kom hem såg det ut så här, undra vem som har varit i farten och satt upp de röda lapparna på alla brevinkast...  
 
 
Åt ite innan jag startade med plugget. Körde en ny taktik och läste högt för mig själv, jag tror att det gick in lite mer än att läsa tyst. Men man blev rätt torr i munnen och hes blev jag också, kanske ska man börja spela in sig själv och lyssna också? Jag tycker dock att jag låter som ett barn med gnällig när jag hör mig själv. 
Blev middag senare på kvällen och pluggade till ca 22 innan jag gav upp och gick och la mig istället. 
 

Kommentera

Publiceras ej