Reunion nr 3

0kommentarer

Jag måste sluta vakna så jäkla sent nuförtiden, får vända tilbaka på dygnet när jag kommer tillbaka till Umeå och få lite rutin igen. 
Pluggade lite på dagen innan jag tog mig till gymmet. När jag kom så var det ingen som skulle in, fast det var pass, som tur var så var det en kille som gick ut precis när jag kom så det var ju tur. 
Handen kändes litegrann, men den blir bättre och de övningarna jag gör blir inte handen så värst påverkad av så nog ska det gå att fortsätta köra programmet i 26 dagar till. 
På kvällen kom P, F och C hit och kikade på JVM finalen. De åt pizza och McDonalds medan jag satt där med min sallad, men jag nöjd ändå. Min sallad var faktiskt riktigt god. Tråkigt att Sverige förlorade finalen men nångång lär de väl vinna när det här är tredje finalen irad...
De drog väl ungefär för en timme sen nu och jag fortsatte att kolla klart på "David Blaine: Real or magic" ganska coolt program, förstår att de som är med i programmet blev häpen, det blev jag med. 
Nu ska jag nog göra mig klar för att lägga mig, börjar bli trött, och för engångsskull blir det inte så sent. 
Tack för ikväll och godnatt alla läsare. 

Den bästa bilden blir bäst när man inte är förberedd... 

Kommentera

Publiceras ej