Humanbiologi tentan

0kommentarer

Vakande i tid för att hinna med allt på morgonen, hann till och med koka vatten till termosen jag tog med mig till tentan, hann dock inte lägga i tepåsarna så jag tog med mig de och fixade det under tentan istället. 
Kändes konstigt att gå till Iksu för att skriva tenta i en bollhall och kallt i hallen var det också. Det var nog inte bara jag som satt och frös under tiden tentan var. Blev helt blåa, kall och stel om fingrarna, skrivkram hör väl till. 
Tentan gick så där, men det visar väl sig vad man får för resultat. 
 
Halva bollhallen... 
 
Passade på att träna efter tentan när man ändå var på Iksu. Det gick rätt segt att träna, jag kände hur blodsockret sjönk under tiden jag tränade och det var ju inte så konstigt heller eftersom jag inte åt någon riktig mat sedan frukosten klockan 8 och klockan var väl ca 16 när jag gick från Iksu. 
Det var skönt att komma hem, äta och slappa och inte behöva plugga. Ska dock tvätta ikväll men det är väl okej. Nu kan man vara ledig hela helgen och imorgon och inte behöva plugga nånting!
Imorgon väntar volontärs arbete på skidSM, det ska bli rikigt roligt! 

Kommentera

Publiceras ej