Hejdå mikro

1kommentarer

Jag hade egentligen tänkt att åka till återvinningen imorgon för att skrota våran si så där 23-24 år gamla mikro, men det visade sig att det skulle vara stängt så då var det bara att åka dit och slänga mikron idag när jag ändå åker till Umeå snart och mamma bad mig skrota den innan jag åker tillbaka. 
 

Efter skroten åkte jag till Valbo en sväng, solen tittade fram en lite stund i alla fall, mera sol åt folket! 

Skulle lämna tillbaka en grej som jag inte fick lämna tillbaka eftersom de inte hade det i sortimentet. Nu måste jag alltså konka på den någorlunda tunga lådan ända till Umeå igen, jag som hade tänkt få en lättare packning upp! 
När jag sedan gick till Ikea för att byta lampor, trodde jag hade köpt fel lampa, men det visade sig att den gamla lampan hade gått ur sortimentet och blivit ersatt med lampan jag köpte så hela Valbo resan var egentligen helt onödig... 
I vilket fall så blev det ingen träning för mig idag, kände att det var bättre att vila en dag för handens skull. Handen är fortfarande svullen och nu börjar ett litet blåmärke visa sig, blåmärket blir väl inte så mycket större skulle jag tro. 
Lyssnade på hockey och pluggade samtidigt, Sverige gick till final och möter Finland imorgon. Man vill ju självklart att Sverige ska vinna, ett guld skulle ju sitta fint. 
Mot kvällen beslöt jag mig för att ta cykeln till O för att kika på film, vi såg "now you see me" och jag visste inte om jag hade sett den eller inte men efter de första scenerna så insåg jag att jag hade sett den förr, men jag har inget minne av vem jag såg den med eller vart. 
Tog den långa cykel vägen hem efter filmen och på vägen hem så inser jag att jag faktiskt inte saknar Gävle så mycket, mest familjen och de enstaka vännerna man har. Jag tror att de som flyttar hit har rätt, Gävle folket är faktiskt bitchiga och kaxiga.. 
 

1 kommentarer

Jonas

05 Jan 2014 15:45

Haha eran 23-24 åriga mikro såg iaf mycket mer intakt än vad våran gjorde innan vi byta ut den :)

Kommentera

Publiceras ej