Grattis syrran

0kommentarer

Idag fyller syrran 25 hela år. Tänk vad tiden går fort. 
Sov två timmar natten till idag, syrran skulle iväg till Kiruna med Taiwan gänget så jag hann bara träffa henne en liten stund innan hon for till Arlanda. 
 

Present öppning, paket från bland annat K och H.
 
Snacka om att gänget var bakfulla allihopa, mest bakfull var nog C och N, de hade inte mycket krafter i kroppen efter drygt 2-3 timmars sömn...
När syrran hade åkt så var vi alla rätt sega, vi satte oss i köket och pratade. P tog fram engångskameran som låg på bänken och höll på att ta kort, må de bilderna inte komma ut på facebook då han bland annat tog bild på mig när jag satt inlindad i ett täcke och såg lagom död ut... Efter en stund så gick P och A och vilade, klockan var väl strax efter halv elva. 
"Ballongen" är fortfarande kvar i trädet, tur att det inte började brinna igår... Blev en bättre bild idag i dagsljus än vid midnatt.

 
Jag och J åt tidig lunch runt 11 från gårdagens mat när klockan blev runt 12 så gick jag också och vilade, sov dock inget utan blundade mest. Jag ville visserligen sova men kände inte att jag fick fast det inte var något som hindrade mig. 
Tjugo i ett klev jag upp igen och så blev jag stoppad utanför Hs rum och gick in där, inne i rummet slappade A och H och när jag kommer in så säger A "H sa att jag hade hängt på dig igår?" varpå jag instämde och han skämdes. haha, ja är man full som en kastrull så får man sota för det dagen efter. Vem var inte full igår liksom, haha. 
Chillade lite i rummet innan vi gick ut till P, J och J som satt ute i "loungen" och pratade varpå jag frågar P om han kommer ihåg att han fick skateborden på pungen när han skulle försöka flippa runt skaterborden igår, eller så kanske det var en longboard, haha ja det minns han i alla fall, fina minnen från gårdagen. 
J och jag åkte och slängde dessa glasflaskor till återvinningen. När jag står och kastar ner flaskorna i gröna containern så kommer det två bilar till, varpå en av de en lite äldre herre som säger "gott nytt år" och nickar mot mina falskor som jag har i den stora vita säcken på marken och jag svarar "haha tack detsamma" eftersom han själv håller på och slänger glasflaskor... Lite pinsamt måste jag säga. Det blev fyra säckar flaskor och två backar öl... 
 
Ena högen... 
 
Strax innan 16:30 åkte jag, J, D och A mot Solna för att lämna lite grejer till min lillebror innan vi åkte mot Gävle.
Lillebrorsan hade en ganska mysig liten etta, har inte varit där sen han flyttade till den nya lyan och den var rätt fräsch. Förvåningen var när jag såg synthen bredvid hans skrivbord, hade ingen aning om att han hade köpt en synth eller överhuvudtaget var intresserad. 
Såg 2-3 polisbilar och en ambulans medan vi åkte ut på E4:an. Blev lagomt skraj för blåskontroller men de slapp jag, tur var väl det. Slutade dricka klockan 1 igår, men man kan inte vara säker på att alkoholen har försvunnit ur kroppen för det. 
A och D somnade ganska snart vi kom ut på E4:an medan J åt smörgåsar och drack redbull för att hålla sig vaken, det var tacksamt för min del, annars hade jag nog somnat om jag inte hade nån att prata med.
Skjutsade hem A och D och J klev av hos mig och så kom hans pappa och hämtade honom. 
När jag kom hem så hade inte mamma gått och lagt sig ännu så jag hann prata lite med henne innan hon gick och la sig, kom hem strax efter 19 så det var lagom tid att komma hem på tycker jag. 
Nu är jag rätt seg, men ska kika klart på serien innan jag går och lägger mig. Sista avsnittet väntar, känns både bra och dåligt, då kan jag fokusera på plugget när serien är slut, haha. 
 
Snygg piloterna. 

Jag hade i alla fall en mycket trevlig nyårsafton igår, den bästa hittentills och början till ett nytt år passade perfekt. God fortsättning gott folk! 
 

Kommentera

Publiceras ej