Fitnessfighten dag 6

0kommentarer

Idag är det sjätte dagen på fitnessfighten, 24 dagar kvar. Hittils har det gått rätt bra, matlådorna i frysen är snart uppätna och jag måste åka och handla. Får se om jag hinner göra det imorgon eller om jag trots allt väntar till helgen, det visar väl sig hur länge matlådorna räcker, har inte riktigt koll på hur många lådor jag har i frysen men det visar väl sig. 
Plugget går också bra, men snart kryper väl paniken ikapp... För övrigt har det inte hänt så mycket idag, varit på föreläsning i universitetet var till MB en sväng och försökte läsa lite, jag hoppas hormon förkortningarna sätter sig nångång. Ny taktik var väl att skriva de på handen och se om man minns. 
 
 
Gick från MB runt 18:20 och bytte om när jag kom hem och sedan blev det raka vägen till gymmet innan det blev allt för sent på kvällen. 
 

Kommentera

Publiceras ej