Fitness fighten dag 1

0kommentarer

Förra året bestämde jag mig för att inviga detta år med att köra fitness fighten, sagt och gjort, dag ett är avklarat. Bara 29 dagar kvar... 
Annars har det varit rätt grått idag, riktigt grått, sånt väder man blir deppig av. Lyckades i alla fall ta mig till stan och sedan träna mitt pass innan jag for hem och åt middag. 
Blev en sallad till middag, längesen jag åt sallad så det smakade väl extra gott. Eller vänta, jag åt ju sallad när jag träffade L och M så det var inte så längesen ändå, haha. 
Efter middagen gjorde jag mig klar för att cykla till O, vi tittade på båda taken filmerna och dumma mej 2. Dumma mej figurerna är så söta! 
Blev rätt sent hos O så jag kom väl hem typ 3:15... Tur att det inte var så kallt att cykla, känns konstigt att cykla i januari, det har inte hänt förr då det funnits snö då... 
Nu ska jag äta lite frukost innan jag tar mig till bibblan med L. Ha en bra dag allihopa! 
 
 

Kommentera

Publiceras ej