Skidor

0kommentarer

Idag var det självstudier som stod på schemat då de andra grupperna hade lab. 
Har i stort ett skrivit klart det jag ska säga på redovisningen på torsdag så nu gäller det bara att läsa in texten så mycket så möjligt så man inte läser från papperet... 
Invigde min skidsäsong idag, det gick så där. Det fanns knappt några spår och de spår som fanns var inte ny preperade efter helgens snöfall så när man ställde sig på spåret så sjönk man på grund av helgens snö som inte var så hårt packat och lite smått isigt. 
Åkte i alla fall ca 2 km, inte så mycket men bättre än inget alls. Innan jag gick ut så tänkte jag att det vore en bra idé att klippa mina naglar, men det borde jag inte gjort, det var inte så lätt att lägga på fäste med en ny burk så jag lyckades skära mig på tummen. Nu är det läggdags, imorgon ska jag träffa A för att göra klar vår powerpoint presentation, godnatt! 
 
 
Mina egna skidspår, plöjde mig fram med lite Ying stil... 
 

Kommentera

Publiceras ej