Sällskap

0kommentarer

Det har blivit jäkligt tufft att kliva upp på morgonen. Jag vet inte vad det beror på men det har varit så sen klockan ställdes om till sommartid. 
Hade tänk packa och städa på morgonen men så blev det inte. Får packa efter föreläsningarna och ta det tåg jag hinner sen.
Vi hade föreläsning om ultraljud kärl och hjärta, det var rätt intressant och föreläsaren hade lagt in animerade bilder från olika ultraljuds bilder. 
Vi skulle sluta 15 idag men vi slutade 14.25 istället, rätt skönt att vi slutade tidigare så slapp jag skynda mig hem. Hann till och med hämta mitt travel pass på lunchen för att vi slutade ca 10 min tidigare. 
Träffade på K i köket innan jag skulle gå och visade påskägget jag köpte till vårat kök, han tyckte som jag "det där behövs verkligen!"
 
 
Höll på att glömma passet men hann ändå med 15.45 tåget och A skulle också åka med det så för engångskull gick jag sällskap nästsn halva vägen ner i alla fall. 
X-trafik tåget var 8 min sen till Gävle vilket gjorde att jag missade bussen så jag kom väl hem typ en timme sen. Nu ska jag nog göra mig klar för läggdags, imorgon ska jag upp tidigt. Glad påsk och godnatt! 
 
 

Kommentera

Publiceras ej