Dag och natt

0kommentarer

Har haft en helt okej dag idag. 
När jag klev upp fick jag se den här fina vyn. 
 
 
Knallade till universitet och hade den sista kemi föreläsningen innan tentan som är om 8 dagar och det känns inte bra...
Gick hem och åt lunch och sen gick jag till medicinska biblioteket för att studera, blev lite mer än ett par timmar innan jag fick skrivkramp och blev helt groggy i skallen. 
O, H och B satt kvar när jag gick och när O frågade vad jag hade studerat så var jag tvungen att tänka efter en stund, ja vad hade jag gått igenom egentligen? Jo men sen kom jag på att det var syror och baser. 
Gick hem och tejpade ihop mitt paket som jag sedan passade på att skicka när jag ändå skulle hämta min kurslitteratur till nästa kurs. 
Det var rätt blåsigt och det regnade litegrann. 
Mot kvällen så såg det helt plötsligt ut så här utanför fönstert, snacka om förvånad, jag trodde ju att det regnade, men det övergick tydligen till snö... 
 
 
Nu är det dags att lägga sig, god natt allesammans! 

Kommentera

Publiceras ej