Tunntömmning

0kommentarer

Efter gårdagens insats så förtjänar man tunntömning ikväll.
Det ska bli riktigt roligt faktiskt!
Men innan det så blev det spinning på morgonen klockan 7:15 och sen hade jag fått en Wrapp presentkort från M på en frukost på Mc Donalds så jag åkte dit efter spinningen och fick en gratis frukost. Åt frukosten när jag kom hem och sen slappdåade jag fram till 16 då jag fick för mig att gå på ett spinning pass till.
Efter spinning passet åkte jag hem och åt middag, duschsde för andra gången och gjorde mig klar för festen ikväll.
Jag M träffades på stan för att sedan promenera till kåren tillsammans.
Det blev bara vi två, en del har nämligen omtenta i kemi imorgon, lycka till till dem!
Jag och M hade jätte roligt på kåren, synd att det var den sists för terminen. Både jag och M träffade på folk som vi känner så helt ensamma blev vi inte, det som hände på kåren stannar på kåren...
Tack för en super trevlig kväll, M, med flera! 

 

Kommentera

Publiceras ej