Träning x2,5

0kommentarer

Fick min utlovade sovmorgon idag och när jag kom till Friskis så fanns det tårta i kylen, antagligen var det över sen avtackningen av AK som tog pension dagen före. Hade ett värdpass på Friskis som började 13:45 och när jag slutade kl 17:00 så blev det ett gym pass och en löprunda på 5 km och sen sprang jag 2 km till för att kolla om jag kunde springa 2 km under 15 min. Hade inte testat det, men visst kunde jag det!
Känner att jag borde löpa lite mer inför Vårruset som är om 14 dagar. 
Träffade på S på gymmet, han körde intervaller och det var trevligt och prata med honom om träning och lite allmänt.
Mot natten, runt 24 ville S ta en promenad så vi tog en promenad på ca 4,5 km. Han hade tydligen sovit på dagen så han var rastlös och behövde göra sig av med lite energi. Undra varför vi har börjat ta natt promenad egentligen, men skönt är det, ganska lagom temperatur. 
 

Kommentera

Publiceras ej