Pappsen

0kommentarer

Hade egentligen planerat upp dagen med att hämta ut biobiljetter til utomhusbion på fredag och cykla med J, men så blev det självklart inte.
Istället fick jag åka iväg och jobba kväll och det gick rätt bra, det var rätt lugnt på avdelningen och när jag kom hem från jobbet var nästan alla hemma.
Pappa hade kommit hem från Bollnäs så jag pratade lite med honom och så innan jag gick och la mig.
Jag tycker att pappa borde komma hem oftare, man ser han så sällan och ibland kör han impulsivt och åker hem när han känner för det så att man inte kan planera in det, typ som ikväll, ingen visste att han skulle komma hem och sen dyker han bara upp. Det är i och för sig också ganska trevlig överraskning.
Han frågade i alla fall om han fick ta bilen till Bollnäs imorgon och det får han, det är ju faktiskt hans bil.
När lillebror är hemma är det tydligen det här som gäller på tv rutan...

Använde mina nya linser idag, vilken skillnad det är med nya och gamla, ni som säger att -1 är mycket, klaga inte.... 

 
 
 

 

Kommentera

Publiceras ej