Kårleg - bättre sent än aldrig...

0kommentarer

Åkte till skolan idag för att fixa kårleget till tunntömningen på fredag. 
Passade på att skriva ut lite papper när jag ändå var i skolan, jag har ju sommarlov så jag åker ju inte till skolan frivilligt nu för tiden.  
Såg att S och co satt och pluggade i bibblan så jag gick och hälsade på dem, gav även S min TI eftersom A skulle låna den till kemi tentan som är på lördag och fysik tentan som är på måndag.  
Jag önskar de lycka till och att de klarar sig så de slipper flera omtentor innan sommaren. 
Mötte upp J vid Valbo och vi gick runt och kikade lite på Köpis, J skulle handla lite till sin lägenhet. 
Ska försöka hinna och spara mina grejer på min externa hårddisk idag, ska försöka skicka iväg lappen till service imorgon så jag får det gjort någon gång. 
Imorgon är det dagen D då jag ska springa Vårruset, jag hoppas att jag slår förra årets tid och så vill jag gärna springa på under 40 min. Den som lever får se hur det går...
 

Kommentera

Publiceras ej